KINDCENTRUM RIJEN

Opdrachtgever:  Kindcentrum Rijen Branche:  Onderwijs en kinderopvang Dienst:  Basisschool en kinderopvang Project:  Logo & huisstijl Designer:  Esther Martis-Lips Website:  Kindcentrumrijen.nl   Kindcentrum Rijen biedt onderwijs en kinderopvang onder één dak met jenaplan basisschool De Kring en kinderopvang De Vliegwereld. In de huisstijl die NJI voor het Kindcentrum Rijen ontwikkelde, komen huisstijlelementen van zowel de school…

FINNTAX TELECOM

  Dat marketinguitingen ook de betrokkenheid van medewerkers verder kunnen vergroten, blijkt wel uit de campagne die NJI in opdracht van Finntax uitdacht. Na de restyling van het logo, waar NJI zelfs een eigen font voor ontwierp, volgde een fotosessie met alle collega’s. Samen vormen zij op de verschillende communicatie-uitingen het eenduidige gezicht van Finntax.…

CAPSLOC

Opdrachtgever:  Capsloc Branche:  Jongeren Dienst:  Cultuurpodium Project:  Logo, huisstijl en website Opdrachtgever:  Esther Martis-Lips Website:  capsloc.nl   Het pand van cultuurpodium CAPSLOC in Capelle aan den Ijssel oogt industrieel. Puur, ruig, stoer, ruw, eenvoudig, functioneel. Precies die kenmerken wilde CAPSLOC terug laten komen in de huisstijl. NJI ontwierp zowel het logo als de huisstijl, en voerde…

SPIJTENBURG

Opdrachtgever:  Spijtenburg Branche:  Ziekenhuizen Dienst:  Werving & Advies Project:  Logo, huisstijl en website Designer:  Esther Martis-Lips   Bij de ontwikkeling van het logo, de huisstijl en corporate identity van dit werving & selectie bureau liet NJI zich inspireren door de doelgroep voor wie Spijtenburg werkt: artsen, interim managers en beleidsmedewerkers. De rustige huisstijl combineert zorgzaamheid…

NEUROFEEDBACK INSTITUUT

Opdrachtgever:  Neurofeedback Instituut NL Branche:  Geestelijke gezondheidszorg Dienst:  Gedragstherapie of psychologische ondersteuning Project:  Logo, huisstijl en website Designer:  Esther Martis-Lips   Consistentie is belangrijk bij een logo. NJI durfde het aan om juist hiermee te breken en te spelen met de consistentie van het logo van Neurofeedback Instituut Nederland. De logolijnen zijn namelijk steeds net…

OPTIMUM ADVIES

  Dienstverleners in verzekeringen, hypotheken en makelaardij zijn er genoeg. Optimum Advies begeeft zich weliswaar op hetzelfde pad, maar hanteert een afwijkende professionele en persoonlijke werkwijze. Daarom koos NJI serieuze en zakelijke kleuren voor deze bijzondere dienstverlener.  

ARON INVESTMENTS

Opdrachtgever:  Aron Investments Branche:  Vastgoed Dienst:  Nieuwbouwprojecten ontwikkelen Project:  Restyling logo & huisstijl Designer:  Esther Martis-Lips   Aron Investments noemt zichzelf ontwikkelaar van de toekomst. De marketing rondom de nieuwbouwplannen die deze projectontwikkelaar ontwikkelt, sluit daarbij aan. De grafische uitingen die NJI namelijk voor Aron creëert, weerspiegelen hoe uniek en mooi de toekomstige woningen zijn.…