GGZ GROEP

  Bij GGZ Groep kom je voor behandeling op het gebied van o.a. ADHD, angstklachten, burn-out, depressie & slaapproblemen. Om de positieve ontwikkelingslijn aan te geven die je doormaakt als je bij GGZ Groep in behandeling bent, ontwikkelde NJI een eenvoudig beeldmerk, bestaande uit drie gezichten. De gezichten kijken naar rechts; ze blikken vooruit! Op…

FISH AND MORE

Opdrachtgever:  Fish&More Branche:  Horeca en retail Dienst:  Biologisch gekweekte vis Project:  Logo, huisstijl en website Designer:   Esther Martis-Lips Website:  fishandmore.nl   Fish&More is specialist in duurzaam gevangen en biologisch gekweekte vis. Om deze visproducten in de schappen van voornamelijk natuurwinkels direct te laten opvallen, ontwierp NJI een onderscheidende verpakkingslijn. De blauwe baan is herkenbaar en…

ARCO

Opdrachtgever:  ARCO Transport & Logistics B.V. Branche:  Transport en logistiek Dienst:  Internationaal transport en logistieke dienstverlening Project:  Logo, huisstijl en website Designer:  Esther Martis-Lips Website:  www.arcologistics.nl   ARCO Transport & Logistics B.V. is al meer dan 40 jaar een betrouwbare, professionele partner op het gebied van internationaal transport en logistieke dienstverlening. Voor ARCO ontwikkelde NJI een…

ZEGGET®

NJI stond aan de wieg van Zegget®. Dit geregistreerde merk laat met allerlei producten op een originele manier zien hoe leuk Nederlandse spreekwoorden, gezegden en uitdrukkingen zijn. NJI bedacht niet alleen de promotionele campagne rondom Zegget®, in de vorm van flyers en mailings, maar ook de producten en bedrukkingen ervan zelf. Met Zegget® laat NJI…

BARBARA

  Net zo uniek als iedere uitvaart, zijn de letters van dit vernieuwde logo. NJI tekende de unieke letters met de hand. Samen met een veer voert het naammerk de boventoon in de eigentijdse huisstijl. De veer is overal te zien; op mappen, in nieuwsbrieven, brochures en folders, in advertenties en in tv-commercials.  

PENTOPRINT

  Deze specialist in etiketten en printen schakelde NJI in voor de restyling van haar website. De restyling volgde op een eerdere succesvolle restyling van de huisstijl van Pentoprint, die NJI verzorgde. Met als belangrijkste verandering, de kleur; Pentoprint ruilde het felle rood in voor een warme geelteint. Voor de omvangrijke restyling van de website…

MEC

  De verhuizing van MEC naar de begane grond van het pand (van NJI) aan het Minervum 7444 in Breda was de aanleiding voor de restyling van het logo en de huisstijl van deze trainers en coaches. NJI ging voor MEC aan de slag en voegde de kleur van het bedrijfspand, fris groen, toe aan…

Air Group

  Frisse lucht, zo gewoon maar ook zo bijzonder. NJI verwerkte dit gegeven in de complete vernieuwde huisstijl voor Air Group. Ook de nieuwe naam van het voormalige Euro Air Breda is afkomstig uit onze denkkoker. De naam prijkt op alle uitingen die we vervolgens mochten verzorgen: van verhuiskaart tot busbelettering en advertenties.  

ROBINSON CRUISES

  Robinson Cruises was tot januari 2012 bekend als Robinson Cruise Away. Een lange naam, vond NJI, en bedacht de kortere variant Robinson Cruises, gecombineerd met de pay-off ´Your cruise specialist since 1993´. De nieuwe naam is makkelijker te onthouden, de pay-off legt de nadruk op jarenlange ervaring en specialistische kennis in de branche. Belangrijk,…