Opdrachtgever:  Welzijn Capelle

Branche:  Zorg en Welzijn

Dienst:  Ondersteuning, begeleiding, informatie en advies aan Capellenaren

Project: Logo, huisstijl, folders, flyers, website, online en offline marketing

Designer: Esther Lips

Website: www.welzijncapelle.nu

Stichting Welzijn Capelle zet zich op een positieve manier en vanuit het hart in voor alle Capellenaren. Die positieve manier van werken vanuit het hart is terug te zien in het logo en de huisstijl die NJI voor deze welzijnsorganisatie ontwierp. Een klavertje vier en diverse hartjes zijn op een subtiele manier één geworden in het logo dat al weer jaren dienstdoet.

Welzijn Capelle streeft ernaar dat iedere Capellenaar zo zelfstandig mogelijk functioneert in het leven en waar mogelijk een bijdrage levert aan de samenleving. De missie van Welzijn Capelle is ‘voorkomen, versterken en verbinden’.

De lijn die NJI voor Welzijn Capelle heeft uitgezet, vormt de basis voor veel projecten die onder Welzijn Capelle vallen. En projecten die een eigen look & feel hebben, komen hoogstwaarschijnlijk ook uit het creatieve brein van NJI. Zoals Mantelzorg Capelle, Capsloc en KinderLab.

Ook de vele illustraties zijn door NJI ontwikkeld.

Soortgelijke projecten