WAAROM NJI

Esther Martis-Lips, aangenaam!

De naam Not Just Ideas kan nog zoveel zeggen maar het gaat natuurlijk om de kracht erachter. Het creatieve brein achter NJI en altijd uw aanspreekpunt is Esther Martis-Lips. Creatief, betrokken, probleemoplossend en professioneel zijn haar belangrijkste eigenschappen. Zij bijt zich graag vast in uw communicatievraagstuk en komt met verrassende en doelgerichte oplossingen. Want daar draait het bij NJI altijd om: de beste oplossing ontwikkelen, resultaten boeken en doelstellingen realiseren voor u als klant. Daar tekent NJI voor!

Ervaring

Jaar
Klanten
Projecten
Beeld_15jaarervaring_NJI-gj2

WAT KUNT U VERWACHTEN?

Betrokken

Als u met NJI samenwerkt, krijgt u er ongemerkt bedrijfsuitbreiding bij. Vanuit betrokkenheid met uw vraagstuk verdiept NJI zich in uw organisatie. Esther Martis-Lips snuift bij u op locatie de bedrijfscultuur op en neemt de briefing met u door om vervolgens keihard voor u aan de slag te gaan.

Creatief

Anders kijken naar dingen. Nieuwe paden betreden. Omdenken. Creativiteit laat zich lastig definiëren. Toch is dat wat NJI levert. Groot(s), klein, grenzeloos, incidenteel, periodiek, campagnematig… in overleg is alles mogelijk. Samen met u maakt NJI er iets moois van!

Oplossingsgericht

Niet elk probleem laat zich oplossen via communicatiemiddelen. NJI denkt met u mee over de beste oplossing voor uw organisatie, merk of product. Ook als dat geen reclame-uiting is, maar bijvoorbeeld een kick off meeting of PR-event, kunt u onze creativiteit, expertise en ervaring inzetten.

Professioneel

Naast grenzeloze creativiteit beschikt NJI over veel kennis van internet, drukwerk, materialen en alles wat nodig is om ideeën tot leven te brengen. Voor alles waar NJI extra kennis bij nodig heeft, is er een waardevolle samenwerking met een zorgvuldig opgebouwd netwerk van professionals.

Betaalbaar

Goede reclame hoeft niet overdreven duur te zijn om toch het beste resultaat te bereiken. NJI hanteert gemoedelijke, Brabantse tarieven, en is daar open en transparant over. Afspraak is afspraak. Dat motto past bij NJI.

Full service

Werken met NJI betekent het gemak en de zekerheid van een full service reclamebureau. Tegelijkertijd profiteert u van korte lijnen, een pragmatische aanpak en gemoedelijke, Brabantse tarieven op freelanceniveau. Kortom, NJI biedt u het beste van twee werelden!

KLANTEN VAN NJI

NJI werkt voor allerhande klanten

RCA
Hans Keur
Anticipate Media
Hennie van de Kar
Nico de Bruin
Poseidon
Perfetti
Detron
Cloetta
MK2
Bodegro
KIN
Izico
QNP
Molencaten
Trifork
Kindcentrum Rijen
Gotcha

De mening van klanten

“Erg hulpvaardig en zeer breed inzetbaar”

“NJI en Bodegro werken al jaren samen. Het begon met opdrachtjes als het ontwerpen van advertenties en banners. Gaandeweg werd NJI ons huis-designbureau. In 2014 hebben we Esther benaderd voor het restylen van onze huisstijl, iconen voor onze software user interface en website. Het resultaat mag er zijn, en is nog steeds een genot voor het oog. Esther denkt altijd met ons mee en probeert te begrijpen waarom we die dingen doen die we doen. Deze inspanningen zijn terug te zien in het resultaat.

Esther is erg hulpvaardig en zeer breed inzetbaar. Zo heeft ze ook onze uitingen als koffiekopjes, schrijfblokjes, pennen en parkeerbordjes voor ons verzorgd. Ze is servicegericht, reageert snel en is altijd vriendelijk. Als er een foutje wordt gemaakt, gaat ze daar professioneel mee om. Kortom, op NJI kun je altijd bouwen.”

Inés Dekker
CEO Bodegro

“Verplaatsen in de opdrachtgever èn zijn klant”

“In 2001 viel Not Just Ideas mij voor het eerst op. Na een eerste contact en een kop koffie, volgde een proefopdracht. Dat was het begin van een intensieve samenwerking die nog altijd voortduurt. Een samenwerking waar ik en veel van mijn relaties blij van worden.

Esther heeft jarenlang intensief bijgedragen aan de opbouw van mijn toenmalige bedrijf: Finntax Telecom. Als beginnend bedrijf stonden wij voor de ultieme uitdaging ons onderscheidend te profileren en ondernemend MKB aan ons te binden in een markt die door KPN werd gedomineerd. NJI heeft zonder twijfel bijgedragen aan de fikse groei die Finntax doormaakte, zowel in omvang als in omzet.

Na de verkoop van Finntax ging ik verder als Sales en Marketing Ondernemer. In die hoedanigheid ondersteun ik ondernemers, bedrijven en instellingen bij het in de markt zetten van hun bedrijf of product. Nog dagelijks maak ik gebruik van de creatieve kwaliteiten van NJI. De persoonlijke betrokkenheid van Esther is wat ons bindt. Haar bijzondere gave zich te verplaatsen in de opdrachtgever én zijn klant maakt dat ze telkens weer ideeën lanceert die onderscheidend zijn en daardoor het doel raken. NJI is echt meer dan een goed idee alleen.”

Ron Graumans
Directeur RCA Sales & Marketing