WAAROM NJI

Esther Lips, aangenaam!

De naam Not Just Ideas kan nog zoveel zeggen maar het gaat natuurlijk om de kracht erachter. Het creatieve brein achter NJI en altijd uw aanspreekpunt is Esther Lips. Creatief, betrokken, probleemoplossend en professioneel zijn haar belangrijkste eigenschappen. Zij bijt zich graag vast in uw communicatievraagstuk en komt met verrassende en doelgerichte oplossingen. Want daar draait het bij NJI altijd om: de beste oplossing ontwikkelen, resultaten boeken en doelstellingen realiseren voor u als klant. Daar tekent NJI voor!

Ervaring

22
Jaar
336
opdrachtgevers
5040
projecten

WAT KUNT U VERWACHTEN?

Betrokken

Als u met NJI samenwerkt, krijgt u er ongemerkt bedrijfsuitbreiding bij. Vanuit betrokkenheid met uw vraagstuk verdiept NJI zich in uw organisatie. Esther Martis-Lips snuift bij u op locatie de bedrijfscultuur op en neemt de briefing met u door om vervolgens keihard voor u aan de slag te gaan.

Creatief

Anders kijken naar dingen. Nieuwe paden betreden. Omdenken. Creativiteit laat zich lastig definiëren. Toch is dat wat NJI levert. Groot(s), klein, grenzeloos, incidenteel, periodiek, campagnematig… in overleg is alles mogelijk. Samen met u maakt NJI er iets moois van!

Oplossingsgericht

Niet elk probleem laat zich oplossen via communicatiemiddelen. NJI denkt met u mee over de beste oplossing voor uw organisatie, merk of product. Ook als dat geen reclame-uiting is, maar bijvoorbeeld een kick off meeting of PR-event, kunt u onze creativiteit, expertise en ervaring inzetten.

Professioneel

Naast grenzeloze creativiteit beschikt NJI over veel kennis van internet, drukwerk, materialen en alles wat nodig is om ideeën tot leven te brengen. Voor alles waar NJI extra kennis bij nodig heeft, is er een waardevolle samenwerking met een zorgvuldig opgebouwd netwerk van professionals.

Betaalbaar

Goede reclame hoeft niet overdreven duur te zijn om toch het beste resultaat te bereiken. NJI hanteert gemoedelijke, Brabantse tarieven, en is daar open en transparant over. Afspraak is afspraak. Dat motto past bij NJI.

Full service

Werken met NJI betekent het gemak en de zekerheid van een full service reclamebureau. Tegelijkertijd profiteert u van korte lijnen, een pragmatische aanpak en gemoedelijke, Brabantse tarieven op freelanceniveau. Kortom, NJI biedt u het beste van twee werelden!

KLANTEN VAN NJI

NJI werkt voor allerhande klanten

8th Gear
Zenith Security
Surplus Welzijn
Ovezo Groep
WeWash
Hijswerk Brabant
Broodje / Shell / Carwash Rijen
Carwash&Go
RCA
Hans Keur
Anticipate Media
Hennie van de Kar
Nico de Bruin
Poseidon
Perfetti
Detron
Cloetta
MK2

De mening van klanten

“Bij ieder project van absolute meerwaarde”

Al meer dan vijf jaar werken Esther en ik op een zeer prettige manier samen.
Een compleet nieuwe huisstijl laten ontwikkelen? Esther bellen! Een concept dat een high-end vormgeving verdient? Esther bellen! Altijd net een stapje extra zetten om iets écht persoonlijks en op maat te maken? Esther bellen!

Waarom? Esther combineert namelijk haar creativiteit met het vermogen om strategisch mee te denken. Ook haalt zij altijd weer (de toch vaak strakke) deadlines. Daardoor is zij bij ieder project van absolute meerwaarde. Wat mij betreft, tot het volgende project met Esther!

Joost Huisman
Carwash & Go

“NJI laat St. Caecilia Bavel stralen”

Onze harmonie St. Caecilia uit Bavel bestond 100 jaar, en we wilden graag een Jubileum Magazine. Dus gingen we aan de slag met onze (veel te lange en wollige) teksten, met fotomateriaal van allerlei pluimage en kwaliteit, en zonder een duidelijk idee over lay-out en alles wat er verder bij een magazine komt kijken.
We hebben enorm veel profijt gehad van Esthers’ professionaliteit. Onze teksten werden beknopt en helder. Uit onze vergaarbak van foto’s selecteerde en bewerkte ze precies de juiste. We kregen ideeën aangereikt waar we zelf nooit aan gedacht zouden hebben. En toen we het eerste concept van ons magazine in handen kregen sloegen we echt steil achterover van het fenomenale resultaat. En dat alles op een ontspannen, positieve en vrolijke manier, ondanks de tijdsdruk.
Een amateurorkest als het onze heeft een professionele dirigent, die met zijn kennis en kunde onze muziek kan laten stralen. Esther heeft er met haar professionele kennis en kunde voor gezorgd dat ook ons Jubileum Magazine letterlijk straalde vanaf papier. Huis aan huis bezorgd heeft het onze harmonie op een geweldige manier op de kaart gezet.

Frank van Gils
PR-commissie St. Caecilia Bavel