FISH AND MORE

Opdrachtgever: Fish&More Branche:  Horeca en retail Dienst:  Biologisch gekweekte vis Project:  Logo, huisstijl en website Designer:   Esther Lips Website:  fishandmore.nl Fish&More is specialist in duurzaam gevangen en biologisch gekweekte vis. Om deze visproducten in de schappen van voornamelijk natuurwinkels direct te laten opvallen, ontwierp NJI een onderscheidende verpakkingslijn. De blauwe baan is herkenbaar en komt vrijwel…

BROODJE RIJEN

Opdrachtgever:  Broodje Rijen Branche: Broodjeszaak Dienst:  Bezorgen van broodjes, restaurant Project:  Logo, huisstijl, website, signing, online & offline marketing Designer: Esther Lips Website:  www.broodjerijen.nl Naast de drie namen en logo's die NJI bedacht: Broodje Rijen, Shell Rijen en Carwash Rijen, ontwikkelt NJI meer dan dat alleen. In deze leuke en dankbare samenwerking buigt NJI zich over alle…

BROODJE RIJEN

Opdrachtgever:  Broodje & Shell Rijen Branche: Broodjeszaak & Tankstation Dienst:  Bezorgen van broodjes, restaurant, tankshop en tanken Project:  Logo, huisstijl, website, signing, online & offline marketing Designer: Esther Lips Website:  www.carwashrijen.nl NJI bedacht drie merknamen en logo's voor deze bekende speler in Brabant: Shell Rijen, Carwash Rijen en Broodje Rijen. NJI gaf elk logo een eigen kleur;…

SHELL RIJEN

Opdrachtgever:  Broodje & Shell Rijen Branche: Broodjeszaak & Tankstation Dienst:  Bezorgen van broodjes, restaurant, tankshop en tanken Project:  Logo, huisstijl, website, signing, online & offline marketing Designer: Esther Lips Website:  www.carwashrijen.nl Naar een idee van NJI zijn drie merknamen en logo's bedacht: Shell Rijen, Carwash Rijen en Broodje Rijen. NJI mag zich bemoeien met alle marketinguitingen van…

IZICO SNACKS

  Met de campagne Bewust Beckers laat snackfabrikant Beckers medewerkers en relaties zien dat groen ondernemen ook kan als het gaat om het produceren van smaakvolle snacks; producten die alle verwachtingen overtreffen. Om de duurzaamheidcampagne kracht bij te zetten en medewerkers en relaties verder te enthousiasmeren over maatschappelijk verantwoord produceren, bedacht NJI een levensgrote en…

CHUPA CHUPS

Opdrachtgever:  Chupa Chups Branche:  Zoetwaren Dienst:  Snoepgoedfabrikant Project:  Display winkelactie Chupa Chups omafiets Designer:  Esther Martis-Lips   Chupa Chups zijn het hele jaar om je vingers bij af te likken. Ook in de lente! Om juist in deze periode de aandacht op Chupa Chups te vestigen, lanceerde snoepjesmaker Perfetti Van Melle een winkelactie, waarbij een…

IZICO SNACKS

Opdrachtgever:  Izico snacks Branche:  Food Dienst:  Innovatieve lekkere snacks Project:  Verpakkingslijn ambachtelijk brood Designer:  Esther Martis-Lips   NJI ontwierp de verpakkingen voor de Beckers Broodlijn. Dat het NJI lukte om ook een plastic verpakking toch een warme en ambachtelijke uitstraling te geven, is een prestatie op zich. In de uitnodigende fotografie zijn granen de hoofdrolspelers.…

IZICO SNACKS

Opdrachtgever:  Izico snacks Branche:  Food Dienst:  Innovatieve lekkere snacks Project:  Experience room snackonderzoek Designer:  Esther Martis-Lips   Snackfabrikant Beckers deed onderzoek naar de merkbeleving en snackmomenten bij Nederlanders en Belgen. Rondom de onderzoeksresultaten maakte NJI een Snacking Experience Room waar retailers de frappante uitkomsten als het ware goed kunnen proeven.  

IZICO

  IZICO ontstond na de fusie tussen Beckers Benelux en Favory Snacks. NJI werd gevraagd om onder hoge druk een nieuwe huisstijl te ontwikkelen om daarmee IZICO snel in de markt te zetten als ‘your favorite snacking company.’ De korte tijd waarin de nieuwe huisstijl tot stand moest komen, had te maken met het snelle…

FRUITTELLA

Als de schoolvakantie aanbreekt, trekken veel gezinnen met kinderen eropuit. Een herkenbaar beeld; een lange autorit naar het zuiden met de kids op de achterbank. Net zo herkenbaar: uren op een vliegtuigstoel zonder veel te kunnen bewegen. Snoepjesmaker Perfetti Van Melle bedacht voor beide situaties een zoethoudertje: de Box of Fruittella, met behalve de bekende…