Opdrachtgever:  Izico snacks

Branche:  Food

Dienst:  Innovatieve lekkere snacks

Project:  Campagne lancering Mammoet

Designer:  Esther Martis-Lips

 

Groot en verpletterend lekker zijn de Mammoet Kipcrocker en Mammoet Frikandel, beide producten van snackfabrikant Beckers Benelux. Om de cafetariahouders en consumenten te overtuigen van de grootsheid en de verpletterend lekkere smaak van deze snacks, bedacht NJI een saleskit voor de cafetariahouders in België en Nederland. Hiermee konden de Salesmanagers van Beckers op pad. Het presentatiepakket paste niet zomaar in de binnenzak, maar had – geheel in overeenstemming met de grootte van de snacks – een Mammoetafmeting van 75 centimeter! In de kit was ruimte voor beide bevroren producten en een bijbehorend sausbakje. Gelijktijdig aan deze promotie bij de cafetariahouders, verliep de consumentenpromotie van de Mammoet Kipcrocker en Mammoet Frikandel. Om de snacks bij deze groep onder de aandacht te brengen, ontwikkelde NJI onder andere een display met gadget, een koeltoogsticker en een deursticker. Eveneens groots en verpletterend!

Soortgelijke projecten