DUURZAAMHEIDSCENTRUM WEIZIGT

Opdrachtgever: Duurzaamheidscentrum Weizigt Dienst:  Stimuleren duurzaam denken in Dordrecht Project: Lesmateriaal Designer: Esther Lips Weizigt valt onder Gemeente Dordrecht en zocht een ontwerp- en illustratiepartner voor het vormgeven van uniek lesmateriaal, bestemd voor leerlingen van de basisscholen uit deze gemeente en regio. Die partner werd gevonden in NJI. NJI startte met het ontwerpen van een basisgrid, dat…

OZMO

  OZMO cloud telephony werkt met resellers en partners. QNP is er één van. Om het telefoneren via de cloud meer bekendheid te geven, maakte NJI voor OZMO en QNP samen een magazine met referenties van klanten en met meer uitleg over deze telefoniedienst. OZMO was zo enthousiast over het magazineformat dat NJI ontwikkelde, dat…

ALDI

Buitenlands koken met Aldi doe je zo! NJI ontwierp voor deze grote winkelketen een kleurrijke en opvallende serie kookboeken met een vrolijke eenvoudige uitstraling De kleuren en sfeerbeelden zijn afgeleid van het betreffende land & kookstijl, te weten: Aziatisch, Italiaans, Amerikaans, Frans en Spaans.

TÉGÉTÈL I HBA

Opdrachtgever:  TéGéTèl I HBA ICT & Telecom Specialisten Opdrachtgever:  ICT en telecom Dienst:  Totaalleverancier ICT & Telecom Project:  Huisstijl en magazines Designer:  Esther Lips   TéGéTèl I HBA schakelt NJI in voor het geven van een persoonlijke touch aan alle communicatie-uitingen. De manier waarop NJI dat doet, staat vrij. Uiteraard houdt NJI rekening met de herkenbare…

KINDERMAGAZINE CHATIME

  Chatime is een magazine in Breda e.o. dat is gemaakt voor én door kinderen. Zij bedenken de inhoud van de artikelen, regelen de interviewafspraken, nemen een interview af en schrijven het artikel. Ook de fotografie en het maken van de bijbehorende filmpjes doen de kinderen zelf. Chatime vroeg aan NJI om het blad zo…

GOOISCHE VROUWEN

Opdrachtgever:  Gooische Vrouwen Branche:  Boeken Dienst:  Uitgeverij Project:  Kookboek Gooische Vrouwen Designer:  Esther Martis-Lips   Voor ieder personage uit de tv-serie Gooische Vrouwen bedacht NJI een karakteristiek gerecht. Met toepasselijke vormgeving gaf NJI ieder gerecht een extra persoonlijk sausje. Het management van Gooische Vrouwen heeft nooit besloten om dit idee doorgang te geven.  

GEMEENTE ROTTERDAM

Opdrachtgever:  Gemeente Rotterdam Branche:  Ontwikkelingsbedrijf gemeente Dienst:  Groepsgewijs re-integratieprogramma Project:  Huisstijl en jaarverslag Designer:  Esther Martis-Lips   DAAD werkt, zoekt, bemiddelt en begeleidt kandidaten op de Rotterdamse arbeidsmarkt. De helderheid van de aanpak komt terug in de strakke en eenvoudige corporate identity, die NJI voor DAAD ontwikkelde. Deze is onder andere te zien in jaarverslagen…

DETRON ICT GROEP

Opdrachtgever:  Detron ICT Groep Branche:  ICT en Telecom Dienst:  Ontzorgt met totaalconcept ICT & Telecom Project:  Magazinereeks Designer:  Esther Lips   Voor de Telecom en ICT ontzorgers van Detron ontwerpt NJI de magazinereeks Voice Over. Magazines met een zakelijke uitstraling, uiteraard opgemaakt in de huisstijlkleuren van Detron. Elk businessmagazine bestaat uit inhoudelijk interessante en tijdloze…

ALDI

  Kinderen krijgen met het Aldi-kinderkookboek vanzelf zin om mee te helpen met koken of om zelf te koken. NJI maakte een speelse opzet met veel ruimte voor kleurrijke en uitnodigende fotografie.

ZEGGET®

NJI stond aan de wieg van Zegget®. Dit geregistreerde merk laat met allerlei producten op een originele manier zien hoe leuk Nederlandse spreekwoorden, gezegden en uitdrukkingen zijn. NJI bedacht niet alleen de promotionele campagne rondom Zegget®, in de vorm van flyers en mailings, maar ook de producten en bedrukkingen ervan zelf. Met Zegget® laat NJI…