PERFETTI VAN MELLE

Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.  

KLENE DROP

  NJI liet haar fantasie de vrije loop bij het bedenken van Klene-cadeauverpakkingen voor drogisterijketens. In de verpakking was plaats voor drie Klene-zakjes en een bijpassend cadeautje; een verzilverd kettingdropje voor zowel de dames als voor de heren. Uiteraard was de gehele cadeauverpakking produceerbaar binnen het gestelde budget.

NEUROFEEDBACK INSTITUUT

Opdrachtgever:  Neurofeedback Instituut NL Branche:  Geestelijke gezondheidszorg Dienst:  Gedragstherapie of psychologische ondersteuning Project:  Logo, huisstijl en website Designer:  Esther Martis-Lips   Consistentie is belangrijk bij een logo. NJI durfde het aan om juist hiermee te breken en te spelen met de consistentie van het logo van Neurofeedback Instituut Nederland. De logolijnen zijn namelijk steeds net…

ZEGGET®

Opdrachtgever:  Zegget® Branche: Dienst: Project: Designer: Esther Lips Het gerucht gaat dat sommige mensen bestellen bij Zegget® vanwege de leuke verzendverpakkingen! De verpakkingen waarin Zegget® haar bestellingen verstuurt, zijn namelijk een cadeau op zich. NJI bedacht drie multifunctionele varianten, met aan de binnenkant een gezellig Zegget®spel.