Opdrachtgever:  Tapas Miró

Branche:  Horeca

Dienst:  Tapasbar

Project:  Logo en website

Designer:  Esther Martis-Lips

Designer:  tapasmiro.nl

 

De heerlijke Spaanse warme sfeer die heerst in Tapas Miró in Dordrecht vertaalde NJI naar de website van deze tapasbar. De gekozen kleuren (een mix van warm rood, oranje en geel) bezorgen de websitebezoeker direct een zonnig gevoel, dat uitnodigt om een plekje te reserveren in dit mooi ingerichte restaurant. Die reservering kan via een eenvoudig agendasysteem op de site. NJI adviseerde Tapas Miró om voor dit agendasysteem te kiezen, vanwege de betrouwbaarheid in relatie tot de kosten.

Bij de ontwikkeling van het logo liet NJI zich inspireren door de Spaanse kunstenaar en graficus Miró, naar wie het restaurant is vernoemd. Zowel het logo als de warme kleurstellingen komen terug in verschillende uitingen zoals de menukaarten. Uiteraard ook met zorg en plezier ontwikkeld door NJI. Zelfs relatief eenvoudige vragen tovert NJI om naar ware kunstwerken!

Soortgelijke projecten