Opdrachtgever:  Robinson Cruises

Branche:  Reisbureau

Dienst:  Cruisevakanties

Project:  Logo, huisstijl en website

Designer:  Esther Martis-Lips

 

Robinson Cruises was tot januari 2012 bekend als Robinson Cruise Away. Een lange naam, vond NJI, en bedacht de kortere variant Robinson Cruises, gecombineerd met de pay-off ´Your cruise specialist since 1993´. De nieuwe naam is makkelijker te onthouden, de pay-off legt de nadruk op jarenlange ervaring en specialistische kennis in de branche. Belangrijk, want alles wat Robinson Cruises doet is maatwerk.

Behalve de naam en de pay-off, restylede NJI de gehele huisstijl, inclusief een restyling van het logo. De krachtige kleuren goud en donker marineblauw voeren daarin de boventoon, gecombineerd met een nieuw lettertype met een exclusief karakter. In iedere huisstijluiting is de gouden boog te zien, als krachtige verbeelding van de zeegolven. Na deze restyling van de huisstijl kan Robinson Cruises weer stevig door koersen!

 

Soortgelijke projecten