IZICO SNACKS

  Groot en verpletterend lekker zijn de Mammoet Kipcrocker en Mammoet Frikandel, beide producten van snackfabrikant Beckers Benelux. Om de cafetariahouders en consumenten te overtuigen van de grootsheid en de verpletterend lekkere smaak van deze snacks, bedacht NJI een saleskit voor de cafetariahouders in België en Nederland. Hiermee konden de Salesmanagers van Beckers op pad.…

FINNTAX TELECOM

  Dat marketinguitingen ook de betrokkenheid van medewerkers verder kunnen vergroten, blijkt wel uit de campagne die NJI in opdracht van Finntax uitdacht. Na de restyling van het logo, waar NJI zelfs een eigen font voor ontwierp, volgde een fotosessie met alle collega’s. Samen vormen zij op de verschillende communicatie-uitingen het eenduidige gezicht van Finntax.…

PERFETTI VAN MELLE

Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.

PERFETTI VAN MELLE

Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.  

PERFETTI VAN MELLE

  Voor dit frisse en fruitige merk heeft NJI al heel wat smaakvolle uitingen verzorgd. Advertenties, winkelcommunicatie en een vrachtwagenbedrukking zijn enkele van de vruchten die wij hebben geplukt van deze gezonde en groeiende samenwerking.

KLENE DROP

  NJI liet haar fantasie de vrije loop bij het bedenken van Klene-cadeauverpakkingen voor drogisterijketens. In de verpakking was plaats voor drie Klene-zakjes en een bijpassend cadeautje; een verzilverd kettingdropje voor zowel de dames als voor de heren. Uiteraard was de gehele cadeauverpakking produceerbaar binnen het gestelde budget.

NEUROFEEDBACK INSTITUUT

Opdrachtgever:  Neurofeedback Instituut NL Branche:  Geestelijke gezondheidszorg Dienst:  Gedragstherapie of psychologische ondersteuning Project:  Logo, huisstijl en website Designer:  Esther Martis-Lips   Consistentie is belangrijk bij een logo. NJI durfde het aan om juist hiermee te breken en te spelen met de consistentie van het logo van Neurofeedback Instituut Nederland. De logolijnen zijn namelijk steeds net…

ZEGGET®

  Het gerucht gaat dat sommige mensen bestellen bij Zegget® vanwege de leuke verzendverpakkingen! De verpakkingen waarin Zegget® haar bestellingen verstuurt, zijn namelijk een cadeau op zich. NJI bedacht drie multifunctionele varianten, met aan de binnenkant een gezellig Zegget®spel.