BAVEL IZZ MUSIC

Opdrachtgever:  Bavel izz Music Branche:  Entertainment Dienst:  Evenement Project:  Creatie website en eventmarketing Designer:  Esther Martis-Lips Website:  Bavelizzmusic.nl   Bavel Izz Music heeft sinds 2002 naam gemaakt als een avondvullend muzikaal theaterevent in Bavel en de regio. Het evenement, dat eens in de twee jaar wordt georganiseerd, draait volledig op sponsorgelden en vrijwilligers. NJI gaf de…

ARON INVESTMENTS

Opdrachtgever:  Aron Investments Branche:  Vastgoed Dienst:  Nieuwbouwprojecten ontwikkelen Project:  Restyling logo & huisstijl Designer:  Esther Martis-Lips   Aron Investments noemt zichzelf ontwikkelaar van de toekomst. De marketing rondom de nieuwbouwplannen die deze projectontwikkelaar ontwikkelt, sluit daarbij aan. De grafische uitingen die NJI namelijk voor Aron creëert, weerspiegelen hoe uniek en mooi de toekomstige woningen zijn.

SPOTMASTER

Opdrachtgever:  Spotmaster Branche:  Bedrijfsautomatisering Dienst:  Applicaties bedenken, ontwikkelen en beheren Project:  Huisstijl & advertising Designer:  Esther Martis-Lips   Spotmaster vroeg NJI om een huisstijl te ontwikkelen die de applicaties van Spotmaster krachtig presenteert. Dit om op te vallen bij dealers, zoals telecomspecialisten. Spotmaster levert namelijk niet rechtstreeks aan eindgebruikers, maar aan o.a. deze telecomdealers. De applicaties…

ORANJE KRUIS

  Om meer bekendheid te geven aan de cursussen EHBO en bedrijfshulpverlening, bedacht NJI voor het Oranje Kruis de campagne ´Word een (oranje) held wanneer het telt´. Radiocommercials, abri´s, advertenties en t-shirts waren onderdeel van deze campagne, die nieuwe cursisten opleverde.  

NELEMANS

  Nelemans (Bouwcenter en Binnenhuiscenter) wilde helder communiceren over een verhuizing en heropening van een vestiging. En passant moest er ook publiciteit komen rondom het vijftigjarig bestaan. Nelemans legde deze uitdaging voor aan NJI, die er voortvarend mee aan de slag ging. NJI adviseerde over de inzet van een ´boegbeeld´ in de openingscampagne en legde…

PERFETTI VAN MELLE

  Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.

IZICO SNACKS

  Om cafetariahouders en consumenten te overtuigen van de verpletterend lekkere smaak van de (vernieuwde) Beckers kroketten, bedacht NJI een saleskit voor de cafetariahouders in België en Nederland. Hiermee konden de Salesmanagers van Beckers op pad. In de kit was ruimte voor enkele bevroren kroketten en bitterballen, zodat de cafetariahouders zelf konden ervaren waarom deze…

PERFETTI VAN MELLE

  Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.

BARBARA

  Net zo uniek als iedere uitvaart, zijn de letters van dit vernieuwde logo. NJI tekende de unieke letters met de hand. Samen met een veer voert het naammerk de boventoon in de eigentijdse huisstijl. De veer is overal te zien; op mappen, in nieuwsbrieven, brochures en folders, in advertenties en in tv-commercials.