Opdrachtgever:  IZICO

Branche:  Food

Dienst:  Innovatieve lekkere snacks

Project:  Restyling logo & huisstijl

Designer:  Esther Martis-Lips

 

IZICO ontstond na de fusie tussen Beckers Benelux en Favory Snacks. NJI werd gevraagd om onder hoge druk een nieuwe huisstijl te ontwikkelen om daarmee IZICO snel in de markt te zetten als ‘your favorite snacking company.’ De korte tijd waarin de nieuwe huisstijl tot stand moest komen, had te maken met het snelle verloop van de fusie.

NJI was eerder al betrokken bij het maken van verpakkingen voor Beckers en Bicky (merken van Beckers Benelux). De restyling van het logo en ontwikkeling van een nieuwe huisstijl voor IZICO was de kers op de taart. Als resultaat van de creatieve inspanningen ontstond een kleurrijk beeldmerk dat visueel de pluspunten van IZICO weergeeft. Het frisse en herkenbare logo komt terug in de huisstijl, de pandbelettering, op zuilen, in mailings en in folders. NJI werkte al deze communicatie-uitingen uit om de snacks van IZICO te promoten bij supermarkten en foodservicekanalen.

 

 

Soortgelijke projecten