FISH AND MORE

Opdrachtgever:  Fish&More Branche:  Horeca en retail Dienst:  Biologisch gekweekte vis Project:  Logo, huisstijl en website Designer:   Esther Martis-Lips Website:  fishandmore.nl   Fish&More is specialist in duurzaam gevangen en biologisch gekweekte vis. Om deze visproducten in de schappen van voornamelijk natuurwinkels direct te laten opvallen, ontwierp NJI een onderscheidende verpakkingslijn. De blauwe baan is herkenbaar en…

IZICO SNACKS

Opdrachtgever:  Izico snacks Branche:  Food Dienst:  Innovatieve lekkere snacks Project:  Verpakkingslijn ambachtelijk brood Designer:  Esther Martis-Lips   NJI ontwierp de verpakkingen voor de Beckers Broodlijn. Dat het NJI lukte om ook een plastic verpakking toch een warme en ambachtelijke uitstraling te geven, is een prestatie op zich. In de uitnodigende fotografie zijn granen de hoofdrolspelers.…

SPORTPLUS+

  Sportplus+ levert middelen die sporters faciliteren bij het uitoefenen van hun sport. Om direct op de verpakking te zien voor welke sporters en situaties het product is bedoeld, ontwierp NJI een professionele verpakkingslijn voor o.a. spierbalsem, kunstgrasgel en fighting gel. NJI vergrootte het beeldmerk van Sportplus+, en liet dat vanaf de voorzijde van de…

FRUITTELLA

Als de schoolvakantie aanbreekt, trekken veel gezinnen met kinderen eropuit. Een herkenbaar beeld; een lange autorit naar het zuiden met de kids op de achterbank. Net zo herkenbaar: uren op een vliegtuigstoel zonder veel te kunnen bewegen. Snoepjesmaker Perfetti Van Melle bedacht voor beide situaties een zoethoudertje: de Box of Fruittella, met behalve de bekende…

IZICO SNACKS

  Groot en verpletterend lekker zijn de Mammoet Kipcrocker en Mammoet Frikandel, beide producten van snackfabrikant Beckers Benelux. Om de cafetariahouders en consumenten te overtuigen van de grootsheid en de verpletterend lekkere smaak van deze snacks, bedacht NJI een saleskit voor de cafetariahouders in België en Nederland. Hiermee konden de Salesmanagers van Beckers op pad.…

IZICO SNACKS

  Voor deze innovatieve snackfabrikant werkte NJI mee aan diverse verpakkingen. Zo ontwierp NJI actieverpakkingen om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de verpakkingen om de snacks te promoten bij consumenten.  

PERFETTI VAN MELLE

  Voor deze smaakmakers in snoep werkte NJI mee aan de winkelcommunicatie voor de merken Fruittella, Klene, Chupa Chups en Mentos. Zo ontwierp NJI displays om de snoepwaren aantrekkelijk te presenteren in winkels. Dit in combinatie met actiematige flyers, productleaflets en advertenties in dezelfde stijl als de diplays om de zoetwaren te promoten bij consumenten.

IZICO SNACKS

  Om cafetariahouders en consumenten te overtuigen van de verpletterend lekkere smaak van de (vernieuwde) Beckers kroketten, bedacht NJI een saleskit voor de cafetariahouders in België en Nederland. Hiermee konden de Salesmanagers van Beckers op pad. In de kit was ruimte voor enkele bevroren kroketten en bitterballen, zodat de cafetariahouders zelf konden ervaren waarom deze…

KLENE DROP

  Perfetti Van Melle vroeg NJI om een display te ontwerpen voor het presenteren van de suikervrije dropjes van Klene bij apothekers. Op dat moment werd deze enige dropsoort met het Kies Bewust Logo nog niet door apothekers verkocht. NJI ontwierp een herkenbaar display dat tegelijkertijd als verpakking kon fungeren. Inmiddels wordt Klene bij veel…

IZICO SNACKS

  NJI maakte drie voorstellen voor de verpakkingen van de nieuwste soort loempia´s van Beckers (zoals omelet/spek en kip/room). Het voorstel dat won, is te zien in het diepvriesvak van nagenoeg elke supermarktketen. NJI dacht bovendien mee over smakelijke benamingen en usp’s van de nieuwe (lekkerste) snacks.