Pennen Party World

Opdrachtgever:  Pennen Party World Branche:  Evenementen Dienst:  Flex Event Modules © Project:  Naam/domeinnaam, logo, pay-off en marketingconcept Designer:  Esther Martis-Lips   Pennen Party World in Rijen heeft een concept ontwikkeld om bedrijfslocaties van bedrijven met zo´n honderd medewerkers of meer binnen één dag om te toveren naar een evenementenlocatie. Om deze bedrijfsactiviteit als apart merk de markt…

BODEGRO

Opdrachtgever:  Bodegro Branche:  Laboratoria en ziekenhuizen Dienst:  Laboratoriumsoftware Project:  Restyling logo, huisstijl en website Designer:  Esther Martis-Lips Website:  bodegro.com Bodegro ontwikkelt innovatieve laboratoriumsoftware. De systemen van Bodegro zoals LabTrain en PRINS werken moeiteloos samen met andere systemen. In het koppelen van systemen en integratie van processen binnen laboratoria is Bodegro expert. De mogelijkheden zijn eindeloos door…

FRAICHE

  Het Bredase bedrijf FRAICHE groeit sterk met het klaarmaken en leveren van dagverse maaltijden. Toen het bedrijf nog in de kinderschoenen stond, ontwikkelde NJI een huisstijl in een frisse aansprekende kleurstelling. Het frisse groen in zowel het logo (met underline) als in de hele huisstijl legt de link naar de verse maaltijden van FRAICHE…

CHUPA CHUPS

Opdrachtgever:  Chupa Chups Branche:  Zoetwaren Dienst:  Snoepgoedfabrikant Project:  Display winkelactie Chupa Chups omafiets Designer:  Esther Martis-Lips   Chupa Chups zijn het hele jaar om je vingers bij af te likken. Ook in de lente! Om juist in deze periode de aandacht op Chupa Chups te vestigen, lanceerde snoepjesmaker Perfetti Van Melle een winkelactie, waarbij een…

MK2 AUDIOVISUEEL

Opdrachtgever:  MK2 Audiovisueel Branche:  IT-consultancy Dienst:  Audiovisuele informatie- en communicatietechnologie Project:  Huisstijlupdate & reclame-uitingen Designer:  Esther Martis-Lips   MK2 is een vooruitstrevend bedrijf op het gebied van audiovisuele informatie- en communicatietechnologie. Om de huisstijl in de pas te laten lopen met de vooruitstrevendheid van de onderneming, schakelde MK2 NJI in. Bovendien zorgde NJI ervoor dat de…

VISION HAIRSTYLING

Opdrachtgever:  VIsion Hairstyling Branche:  Kapper Dienst:  Knippen en kleuren Project:  Logo, huisstijl, marketing en website Designer:  Esther Martis-Lips Website:  visionhairstyling.nl Bij Vision Hairstyling in Oosterhout wil het gepassioneerde en professionele team maar één ding: tevreden klanten. Om dat te bereiken, investeert het bedrijf veel in scholing en ontwikkeling van medewerkers. Vision Hairstyling vernieuwt zichzelf steeds…

TB DAF

Opdrachtgever:  TB DAF Branche:  Transport en logistiek Dienst:  DAF truck sales en serivce dealer Project:  Virale Facebookcampagne Designer:  Esther Martis-Lips Facebook:  Aanmeldpagina You Tube:  Film (locaite Kennis Transport)   Van Tilburg – Bastianen zocht een manier om meer landelijke naamsbekendheid te genereren voor het onderhoud, reparatie en keuring van alle merken trucks en trailers. Op advies…

BIJN.NL

Opdrachtgever:  BIJN.nl Branche:  Makelaardij Dienst:  Vergelijkingssites Project:  Logo, huisstijl, websites & actiemarketing Designer:  Esther Martis-Lips Website: bijn.nl   BIJN faciliteert met vergelijkingssites particulieren bij het maken van de juiste keuze op woongebied. NJI ontwikkelde voor BIJN mascotte Fred, die tot leven komt in alle uitingen die NJI ook voor BIJN ontwierp, zoals de website, beursstands, flyers,…

IMZA

NJI vloog naar Istanbul om daar een tv-commercial op te nemen voor de Imza Terugkeerpolis. De commercial werd ondersteund met een uitgebreide wervingscampagne. Een promotieteam van Imza maakte met brochures, folders en originele gadgets jonge Turkse inwoners van Nederland attent op deze pensioenregeling om later terug te kunnen gaan naar Turkije.  

IZICO SNACKS

Opdrachtgever:  Izico snacks Branche:  Food Dienst:  Innovatieve lekkere snacks Project:  Experience room snackonderzoek Designer:  Esther Martis-Lips   Snackfabrikant Beckers deed onderzoek naar de merkbeleving en snackmomenten bij Nederlanders en Belgen. Rondom de onderzoeksresultaten maakte NJI een Snacking Experience Room waar retailers de frappante uitkomsten als het ware goed kunnen proeven.