GOEDE IDEEËN EN MEER

 

Not Just Ideas, dat is NJI. Een reclame-ontwerpbureau met meer dan goede ideeën. Ook een perfecte uitvoering en een prettige samenwerking staan centraal bij NJI. Drijvende kracht achter NJI is Esther Martis-Lips. Zij maakt al 15 jaar reclamesprookjes waar en tekent voor een veelheid aan ideeën, concepten en campagnes. Samen met interne en externe professionals zet NJI organisaties en producten op de kaart. NJI werkt voor grote en kleine namen in vele branches en is actief in zowel B2B- als B2C-communicatie.

Doelgerichte eenvoud

De beste ideeën zijn vaak de eenvoudigste. En die leiden meestal het snelst tot het gewenste doel. Eenvoud is daarom één van de kenmerken van het werk van NJI. Binnen een eigen en herkenbare stijl. Uiteraard wel steeds anders uitgevoerd en ingekleed. Dat geldt voor nieuwe, oorspronkelijke concepten die NJI ontwikkelt, maar ook voor restyling. Die ontwerpen krijgen minstens evenveel aandacht!

 

Voor allerhande klanten

De ideeën en het werk van NJI spreekt vele mensen, bedrijven en organisaties aan. Wij zijn er dan ook trots op, dat we u een veelheid van namen en ideeën kunnen laten zien op deze website. Uit discretie niet van alle merken en organisaties waarvoor NJI werkt. Want ook andere reclamebureaus huren NJI geregeld in om werk te maken voor hun klanten. Dat doet NJI net zo graag. En geheimhouding is daarbij uiteraard gegarandeerd!

Disciplines

Corporate Identity - 25%
Websites / online campagnes - 25 %
Magazines / boeken - 20%
Campagnes - 15 %
Verpakkingen - 15%
Beeld_toverpoeder_NJI

SUCCES BEREIK JE SAMEN

NJI is meer dan alleen Esther Martis-Lips. De langdurige samenwerking (vaak al sinds 2001) met verschillende relaties draagt bij aan waar NJI nu staat. NJI is dankbaar voor het hechte team met marketeers, tekstschrijvers, fotografen, websitebouwers, drukkers, freelancers en oud-collega’s van NJI. Succes bereik je samen en is er om te delen! Daarom noemt NJI in het bijzonder de collegiale samenwerking met:

RCA
Hans Keur
Anticipate Media
Hennie van de Kar
Nico de Bruin

NJI over Ron Graumans:

NJI werkt vanaf 2001 samen met deze ondernemer, marketeer en salesman. Ron is altijd enthousiast, doortastend en accuraat. Net als Esther gaat Ron voor meer dan 100% voor zijn klanten. Er is een unieke vertrouwensband die een solide basis vormt voor de gezamenlijke doelgerichte resultaten. Ron is NJI’s beste ambassadeur, waar Esther hem zeer dankbaar voor is en wat de samenwerking voortdurend voedt.

Ron Graumans
Directeur RCA Sales & Marketing

NJI over Hans Keur:

Deze fotograaf, met ontzettend veel passie voor zijn vak, betekent zowel zakelijk als privé veel voor NJI. Hans heeft het hart op de juiste plek; en dat zie je terug in zijn werk. Elk beeld schiet hij met veel gevoel. Hans weet mensen zo te enthousiasmeren tijdens de fotoshoot dat het resultaat altijd top is. Hij brengt elk beeld tot leven. Samenwerken met Hans is niet alleen nuttig maar ook nog eens gezellig!

Hans Keur
Fotograaf

NJI over Govard-Jan en Aart Jan:

Deze twee wervelwinden op het gebied van het bouwen van websites, kennen geen 9 tot 5 mentaliteit. Zij staan altijd voor NJI klaar en denken ver mee. Zij weten de ontwerpen van NJI voor 99,9% goed om te zetten naar een prachtig online resultaat, wat zeker niet vanzelfsprekend of makkelijk is. Ook het resultaat voor mobiele devices klopt altijd. Bovendien zijn de twee net zo kritisch als NJI.

Govard-Jan de Jong en Aart Jan van der Linden
Websitebouwers

NJI over Hennie van de Kar-Vervooren:

Met tekstschrijfster Hennie is het prettig schakelen, omdat zij sociaal erg vaardig is. Dat zie je in haar werk. Ze begrijpt de klant, leeft zich altijd in en schrijft vrijwel foutloos. Een verantwoordelijkheid die NJI met een gerust hart sinds 2001 bij haar neerlegt. Hennie heeft aan één woord van NJI genoeg om een unieke tekst te schrijven, waarbij ze nooit in herhaling valt. Op haar kan NJI bouwen en u dus ook!

Hennie van de Kar-Vervooren
Tekstschrijfster

NJI over Nico de Bruin:

Tekstschrijver Nico spreekt de taal van iedereen en met name die van de ondernemer. Nico vindt op marketinggebied altijd de juiste woorden. Dat geldt in elke branche, zowel B-to-B als B-to-consumer. Daarom werkt Esther sinds enkele jaren graag met deze kordate tekstschrijver samen. Hij schakelt ook nog eens heel snel waardoor deadlines nooit in het gedrang komen.

Nico de Bruin
Tekstschrijfster

KLANTEN VAN NJI

Poseidon
Perfetti
Detron
Cloetta
MK2
Bodegro
KIN
Izico
QNP
Molencaten
Trifork
Kindcentrum Rijen
Gotcha
Robinson Cruises
Spijtenburg
BnP Accountancy & Advies
MEC Training & Advies
TéGéTèl
Vision Hairstyling
Air Group

REVIEWS VAN KLANTEN

“Professional with a creative and clear mind”

“I know Esther as a professional with a systematic, creative and clear mind. As an entrepreneur and owner of graphical studio ‘Not Just Ideas’, she excels in delivering very creative and high quality work for any marketing needs, such as flyers and datasheets, roll-up banners, presentation templates, corporate identity guidelines, or event booth. Her focus on every detail, positive spirit, creative mind and enthusiasm are always a guarantee for an outstanding result.”

Eliska Went
Marketing Manager Trifork Amsterdam

“Erg hulpvaardig en zeer breed inzetbaar”

“NJI en Bodegro werken al jaren samen. Het begon met opdrachtjes als het ontwerpen van advertenties en banners. Gaandeweg werd NJI ons huis-designbureau. In 2014 hebben we Esther benaderd voor het restylen van onze huisstijl, iconen voor onze software user interface en website. Het resultaat mag er zijn, en is nog steeds een genot voor het oog. Esther denkt altijd met ons mee en probeert te begrijpen waarom we die dingen doen die we doen. Deze inspanningen zijn terug te zien in het resultaat.

Esther is erg hulpvaardig en zeer breed inzetbaar. Zo heeft ze ook onze uitingen als koffiekopjes, schrijfblokjes, pennen en parkeerbordjes voor ons verzorgd. Ze is servicegericht, reageert snel en is altijd vriendelijk. Als er een foutje wordt gemaakt, gaat ze daar professioneel mee om. Kortom, op NJI kun je altijd bouwen.”

Inés Dekker
CEO Bodegro

“Samenwerken op basis van vertrouwen”

“Een briefing is bij NJI amper nodig. Esther heeft aan een half woord genoeg, voelt goed aan wat Aron Investments nodig heeft en komt altijd snel met een verrassend en creatief voorstel. Dat werkt zij vervolgens verder uit. Bovendien zorgt zij voor de concrete productie en adviseert over de marketing. Zij heeft nog nooit een deadline gemist! NJI neemt mij met deze aanpak alle zorgen uit handen en maakt het mij echt makkelijk. Heerlijk om zo snel te schakelen en op basis van vertrouwen met elkaar samen te werken. Want offertes? Die stap slaan we gemakshalve over!”

Veysel Hut
Directeur Aron Investments

“Durf en creativiteit”

“Bij Kindcentrum Rijen werken De Kring (jenaplanbasisschool) en De Vliegwereld (kinderopvang) in een schitterend gebouw samen. Om ons te profileren wilden we een eigen huisstijl voor het Kindcentrum én De Kring. Voor beide klussen was durf en creativiteit nodig. Not Just Ideas bood allebei. Esther verraste en overtuigde ons met eigentijdse, onderscheidende huisstijlen. Zij bood meer dan not just ideas!”

Frank Storm
Directeur jenaplanbasisschool De Kring

“Perfectie en passie voeren de boventoon”

“Not Just Ideas doet haar naam eer aan. Het bureau (lees Esther Martis-Lips) heeft niet alleen goede ideeën, maar denkt mee op alle gebieden van reclame & vormgeving. NJI heeft verfrissende ideeën waar je zelf nooit aan zou denken, en is bovendien sterk in het redigeren van tekst en het bewerken van foto’s. Voor mij is NJI daarom een fijne betrouwbare partij om mee te werken, vooral omdat perfectie en passie de boventoon voeren. Dat heeft geleid tot het maken van een geweldige magazinereeks. Dankjewel, Esther!”

Lidia van Hooijdonk
Hoofdredacteur kindermagazine Chatime

“Verplaatsen in de opdrachtgever èn zijn klant”

“In 2001 viel Not Just Ideas mij voor het eerst op. Na een eerste contact en een kop koffie, volgde een proefopdracht. Dat was het begin van een intensieve samenwerking die nog altijd voortduurt. Een samenwerking waar ik en veel van mijn relaties blij van worden.

Esther heeft jarenlang intensief bijgedragen aan de opbouw van mijn toenmalige bedrijf: Finntax Telecom. Als beginnend bedrijf stonden wij voor de ultieme uitdaging ons onderscheidend te profileren en ondernemend MKB aan ons te binden in een markt die door KPN werd gedomineerd. NJI heeft zonder twijfel bijgedragen aan de fikse groei die Finntax doormaakte, zowel in omvang als in omzet.

Na de verkoop van Finntax ging ik verder als Sales en Marketing Ondernemer. In die hoedanigheid ondersteun ik ondernemers, bedrijven en instellingen bij het in de markt zetten van hun bedrijf of product. Nog dagelijks maak ik gebruik van de creatieve kwaliteiten van NJI. De persoonlijke betrokkenheid van Esther is wat ons bindt. Haar bijzondere gave zich te verplaatsen in de opdrachtgever én zijn klant maakt dat ze telkens weer ideeën lanceert die onderscheidend zijn en daardoor het doel raken. NJI is echt meer dan een goed idee alleen.”

Ron Graumans
Directeur RCA Sales & Marketing

“Het resultaat stemt telkens tot volle tevredenheid”

“Sinds een aantal jaren werkt TéGéTèl samen met Not Just Ideas. Creativiteit en flexibiliteit zijn belangrijke pijlers onder onze prettige relatie. Esther kan snel schakelen en heeft bovendien kennis van de markt waarin wij ons begeven. Doordat onze contacten vaak heel intensief zijn en onze werkzaamheden in elkaars verlengde liggen, voelt het alsof we de eindproducten samen maken. Van huisstijl tot advertenties en glossy magazines, het resultaat stemt telkens tot volle tevredenheid.”

Marco Hofland
Marketing Manager TéGéTèl

“Snel schakelen”

“Met NJI is het snel schakelen. Of het nu gaat om ons logo in een ander formaat aan te leveren of een offerte voor nieuw briefpapier, er komt snel een reactie en er wordt meegedacht. Dat waardeer ik. Ik feliciteer NJI met het 15-jarig jubileum en zie uit naar een voortzetting van de samenwerking.”

Bart van Egeraat
Directeur Brakestein Arts & Interim

“Zeer grote gedrevenheid”

“Esther leidt een goed communicatiebureau. Zij doet dit met een zeer grote gedrevenheid. Kennis van zaken en een goed advies zijn hier gegarandeerd. Het team waaraan zij leiding geeft is geïnspireerd en weet deadlines te halen. Klasse!”

Jon Hamerlinck
Director Sales and Marketing IC3DMedia