WAAROM NJI

Esther Martis-Lips, aangenaam!

De naam Not Just Ideas kan nog zoveel zeggen maar het gaat natuurlijk om de kracht erachter. Het creatieve brein achter NJI en altijd uw aanspreekpunt is Esther Martis-Lips. Creatief, betrokken, probleemoplossend en professioneel zijn haar belangrijkste eigenschappen. Zij bijt zich graag vast in uw communicatievraagstuk en komt met verrassende en doelgerichte oplossingen. Want daar draait het bij NJI altijd om: de beste oplossing ontwikkelen, resultaten boeken en doelstellingen realiseren voor u als klant. Daar tekent NJI voor!

Ervaring

Jaar
Klanten
Projecten
Beeld_15jaarervaring_NJI-gj2

WAT KUNT U VERWACHTEN?

Betrokken

Als u met NJI samenwerkt, krijgt u er ongemerkt bedrijfsuitbreiding bij. Vanuit betrokkenheid met uw vraagstuk verdiept NJI zich in uw organisatie. Esther Martis-Lips snuift bij u op locatie de bedrijfscultuur op en neemt de briefing met u door om vervolgens keihard voor u aan de slag te gaan.

Creatief

Anders kijken naar dingen. Nieuwe paden betreden. Omdenken. Creativiteit laat zich lastig definiëren. Toch is dat wat NJI levert. Groot(s), klein, grenzeloos, incidenteel, periodiek, campagnematig… in overleg is alles mogelijk. Samen met u maakt NJI er iets moois van!

Oplossingsgericht

Niet elk probleem laat zich oplossen via communicatiemiddelen. NJI denkt met u mee over de beste oplossing voor uw organisatie, merk of product. Ook als dat geen reclame-uiting is, maar bijvoorbeeld een kick off meeting of PR-event, kunt u onze creativiteit, expertise en ervaring inzetten.

Professioneel

Naast grenzeloze creativiteit beschikt NJI over veel kennis van internet, drukwerk, materialen en alles wat nodig is om ideeën tot leven te brengen. Voor alles waar NJI extra kennis bij nodig heeft, is er een waardevolle samenwerking met een zorgvuldig opgebouwd netwerk van professionals.

Betaalbaar

Goede reclame hoeft niet overdreven duur te zijn om toch het beste resultaat te bereiken. NJI hanteert gemoedelijke, Brabantse tarieven, en is daar open en transparant over. Afspraak is afspraak. Dat motto past bij NJI.

Full service

Werken met NJI betekent het gemak en de zekerheid van een full service reclamebureau. Tegelijkertijd profiteert u van korte lijnen, een pragmatische aanpak en gemoedelijke, Brabantse tarieven op freelanceniveau. Kortom, NJI biedt u het beste van twee werelden!

KLANTEN VAN NJI

NJI werkt voor allerhande klanten

RCA
Hans Keur
Anticipate Media
Hennie van de Kar
Nico de Bruin
Poseidon
Perfetti
Detron
Cloetta
MK2
Bodegro
KIN
Izico
QNP
Molencaten
Trifork
Kindcentrum Rijen
Gotcha

De mening van klanten

“Perfectie en passie voeren de boventoon”

“Not Just Ideas doet haar naam eer aan. Het bureau (lees Esther Martis-Lips) heeft niet alleen goede ideeën, maar denkt mee op alle gebieden van reclame & vormgeving. NJI heeft verfrissende ideeën waar je zelf nooit aan zou denken, en is bovendien sterk in het redigeren van tekst en het bewerken van foto’s. Voor mij is NJI daarom een fijne betrouwbare partij om mee te werken, vooral omdat perfectie en passie de boventoon voeren. Dat heeft geleid tot het maken van een geweldige magazinereeks. Dankjewel, Esther!”

Lidia van Hooijdonk
Hoofdredacteur kindermagazine Chatime

“Zeer grote gedrevenheid”

“Esther leidt een goed communicatiebureau. Zij doet dit met een zeer grote gedrevenheid. Kennis van zaken en een goed advies zijn hier gegarandeerd. Het team waaraan zij leiding geeft is geïnspireerd en weet deadlines te halen. Klasse!”

Jon Hamerlinck
Director Sales and Marketing IC3DMedia